Marta León

Marta sempre ha somiat en millorar el món i la manera idònia de fer-ho és sempre des dels inicis, per tant, això la va portar a estudiar educació, ja que aquesta canvia el món. A partir d’aquí, ella es va llicenciar en Educació Primària i a demés ha realitzat el Màster en Guia AMI Montessori de 6 a 12 anys. El fet d’adonar-se que el nen és el centre de l’aprenentatge, la va dur a terme a fer aquests últims estudis, ja que és imprescindible tenir en compte les necessitats dels nens, únicament ells podran enriquir el món i només serà si ho fem possible. Com diu Maria Montessori “El instinto más grande de los niños es precisamente liberarse del adulto.”, és per això que si es focalitza l’aprenentatge del nen en les seves necessitats, no hi ha dubte en què aconseguirem que satisfaci aquest instint.

Ella ha treballat en una escola com a mestre d’audició i llenguatge, en escoles ordinàries, en una acadèmia d’anglès amb nens de 3 fins a 16 anys i en un casal esportiu al mig de la natura, a més porta dos anys en el projecte de l’Escola Natura

Mostra una especial sensibilitat per les arts, quan era petita tocava d’oïda amb el piano les cançons de les seves pel·lícules preferides, pintava quadres deixant-se portar pels sentiments que l’envolaven en aquell moment i mostrava un distintiu interès per les emocions que la natura li transmetia.

A més, és una persona activa, dinàmica i amb ganes de complir el seu somni de canviar el món, atès que és una persona que lluita pels seus objectius.

Així doncs, Marta té molta motivació per fomentar la seguretat dels nens en ells mateixos i a acompanyar-los en el camí tan bonic de la vida, a raó de com deia Maria Montessori “Cuando un niño se siente seguro de sí mismo, deja de buscar aprobación en cada paso que da.”, per això, guiem-los cap a un futur millor.