Escola Bosc Natura

Espai de l’Escola Bosc Natura

L’escola bosc: una educaci贸 en contacte amb la natura

L’escola bosc 茅s una metodologia educativa que est脿 guanyant popularitat a causa dels seus m煤ltiples beneficis. Aquesta pr脿ctica consisteix a en portar l’aprenentatge a l’aire lliure perqu猫 els nens aprenguin en contacte directe amb la natura.

L’Escola Natura Montessori 茅s una escola bosc amb 4 anys de recorregut, en un entorn natural i amb uns ambients preparats i pensats per gaudir aprenent amb el m猫tode Montessori, materials espec铆fics, de manera triling眉e i en contacte constant amb la natura.

Beneficis de l’escola bosc per a la salut f铆sica i mental dels nens

Entre els beneficis d’aquesta ensenyan莽a es troba la millora de la salut f铆sica i mental dels nens. En estar exposats a l’aire lliure i a l’ambient natural, els nens experimenten una millor concentraci贸, un comportament social m茅s saludable, una major motricitat i creativitat.

Les Avantatges de l’aprenentatge en la natura per al desenvolupament infantil

Els nens que s贸n exposats a l’aprenentatge en la natura en edats primerenques, m茅s endavant s贸n capa莽os de:

• Concentrar-se millor
  • Prestar m茅s atenci贸
  • Ser m茅s independents
  • Respectar millor les normes
  • Resoldre conflictes de manera m茅s pac铆fica
  • Expressar-se de forma m茅s precisa
  • Argumentar millor la seva opini贸
  • Ser m茅s creatius

La import脿ncia de l’educaci贸 ambiental

A m茅s, l’escola bosc ajuda als nens a desenvolupar un major respecte per la natura i a comprendre la import脿ncia de cuidar el nostre planeta. D’aquesta manera, es fomenta l’educaci贸 ambiental des de ben aviat.
Tamb茅 s’ha demostrat que l’escola bosc redueix els nivells d’estr猫s en els nens, la qual cosa a la vegada pot potenciar la seva resist猫ncia contra malalties. L’exposici贸 a l’aire lliure, l’exercici f铆sic i la connexi贸 amb la natura s贸n factors que poden tenir un impacte positiu en el sistema immunol貌gic dels nens.

En conclusi贸, l’escola bosc pot ser una excel路lent opci贸 per a aquells pares que busquen una educaci贸 m茅s completa per als seus fills. La connexi贸 amb la natura i els beneficis que aquesta ofereix poden ajudar als nens a desenvolupar-se de forma integral, potenciant la seva salut f铆sica i mental i fomentant valors de respecte i cura cap al medi ambient.

Pots omplir aquest formulari i ens posarem en contacte per donar-te tota la informaci贸 que necessitis i concretar una visita guiada. Tamb茅 pots demanar informaci贸 directament a n煤mero de tel猫fon o per WhatsApp al 696 379 392 o a l’email info@escolanatura.com:

Ubicaci贸 de l’Escola Natura Montessori

La teva Escola Bosc Montessori al costat de casa! A 15 minuts de Terrassa, 20 de Sant Cugat o Sabadell, 12 de Martorell i 16 de Sant Andreu de la Barca.

Men煤